Godmorgon

Ja, det var ju som sagt meningen att jag skulle cyckla 4 mil idag men tyvärr så inträffade något hemskt under natten, JAG BLEV VRÅLFÖRSKYLD! Näsan och halsen är.. Hm, vad ska man andvända för ord här? Helt igengrodda ( xD ), så jag kan varken prata eller andas. Eller andningen går väl lite bättre nu efter cirka sjutton sprutningar med nässpray. Men inte fan är jag bitter! Vem har dött av en förskylning? Eller.. Okej, i och med att vi ska ha skolfoto i nästa vecka så kom nog det här lite olämpligt, men det är väl bara att slänga skolfotokatalogen direkt när den kommer eller nåt sånt. Vem bryr sig om hur jag ser ut i skolkatalogen 2008 om hundra år liksom?

Lovade ju er att jag skulle knäppa kort på mina favoritplagg i min garderob (så ni ser vilken stil jag har haha), så jag ska sätta igång med det snart nu jag, som tidsfördriv :).
Hejdå så länge //


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-08-22 @ 14:37:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

haha nej, det är nog ingen som bryr sig om det om hundra år :P

2008-08-22 @ 16:56:24
URL: http://selmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0